•  
  •  
  •  
     
 
Categorii de noutăţi:
 
     
 

Instrucţiuni pentru DESTABILIZAREA ȚĂRII. Unde au fost surprinşi liderul partidului "DA" şi jurnaliştii Jurnal TV

11.01.2017 20:30

Liderul partidului "DA" Andrei Năstase şi postul Jurnal TV, care aparţine fugarului interlop Victor Ţopa, pregătesc noi destabilizări în ţară. Cel puţin aşa susţin jurnaliştii de la portalul de ştiri today.md, care au realizat o investigaţie.

Potrivit acesteia, recent, finul de cununie al condamnatului Ţopa, Andrei Năstase, a fost la Frankfurt şi la Moscova, unde s-a întâlnit cu sponsorii protestelor de la Chişinău, dar şi cu Renato Usatîi. Ulterior, acelaşi drum l-au făcut şi angajaţii postului Jurnal TV, Val Butnaru şi Anatol Durbală. Jurnaliştii de la today.md au urmărit întregul traseu al celor trei.

Potrivit investigaţiei, în data de 22 decembrie 2016, Andrei Năstase a zburat spre Frankfurt, unde s-a întâlnit cu interlopul Victor Ţopa.

În 5 ianuarie 2017, după ce a pus totul la punct cu nașul său Victor Țopa, Andrei Năstase a zburat spre Moscova.

În data de 7 ianuarie, jurnaliştii de la today.md i-au surprins pe Val Butnaru și Anatol Durbală în aeroportul din Frankfurt.

"Din aeroport, cei doi măscărici aflați în slujba lui Țopa sunt preluați de un șofer privat și duși la hotelul în care au fost cazați. Hotel, achitat iarăși de Victor Țopa", a spus jurnalistul Gabriel Călin.

Cei doi jurnaliști, care lucrează la postul interlopului Victor Ţopa au petrecut la Frankfurt o zi, în care au primit noi instrucțiuni. În data de 8 ianuarie Durbală și Butnaru s-au întors la Chișinău.

Anul trecut, Andrei Năstase, împreună cu membrii partidului "Demnitate și Adevăr" au organizat mai multe proteste, unele dintre ele violente. Presa scrie că acestea au fost plătite de mafioţii fugari Victor şi Viorel Țopa și au fost organizate pentru a destabiliza situația din țară. Evenimentele organizate de partidul "DA" erau reflectate de Jurnal TV.

Trustul media al interlopului Ţopa este o armă de manipulare şi a altor politicieni. O demonstrează o înregistrare telefonică, care a apărut recent pe internet. În iinterceptare, primarul de Bălți, Renato Usatîi, spune cum directorii de la Jurnal TV i-au cerut 70 de mii de euro pentru a pune pe post reportaje pozitive despre el, după care au scăzut preţul la 40 de mii de euro.

Sursa Foto: publika.md

Distribuie

 

Comentarii