Premierul cere soluţii. Pavel Filip este nemulţumit de serviciile de telefonie mobilă

Embed:

Premierul Pavel Filip este nemulţumit de calitatea serviciilor prestate de operatorii de telefonie mobilă din Republica Moldova. La şedinţa de ieri a Cabinetului de miniştri, şeful executivului le-a cerut responsabililor de la Agenţia Naţională  pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației să găsească soluţii pentru semnalul foarte prost din unele zone ale ţării. 

"Operatorii, care au obţinut o licenţă din partea statului, trebuie să-şi respecte obligaţiunile. Sugerez încă odată celor de la agenţie să se ridice din fotoliile moi pe care le au, înţeleg că sunt confortabile şi cu salariile pe care le au şi să-şi îndeplinească obligaţiunea. Astfel încât oamenii, cetăţenii Republicii Moldova, care beneficiază de aceste servicii, să fie siguri că beneficiază de servicii calitative", a spus prim-ministrul, Pavel Filip.

Reprezentanţii Agenției Naționale pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației nu au, deocamdată, o explicaţie.

"Noi trebuie să conlucrăm împreună cu Centrul Naţional de Frecvenţă Radio pentru a verifica calitatea şi acoperirea semnalului, la moment nu dispunem de datele respective. Astăzi a fost prezentată o solicitare către ANRCETI din partea ministerului Economiei şi Infrastructurii pentru a se convoca mâine într-o şedinţă pentru a examina această problemă", a zis directorul adjunct al ANRCETI, Marian Pocaznoi.

Premierul a remarcat că şi anterior a cerut explicaţii responsabililor de la ANRCETI, dar a primit doar un răspuns formal. În ţara noastră sunt trei operatori de telefonie mobilă.

Lasă un comentariu