Exerciţii pentru un corp frumos

S-a demonstrat ştiinţific ca 7 minute de exerciţii fizice, sunt mult mai eficiente decât ore întregi de alergat! Iar faptul că nu aveți timp sau bani să mergeţi la o sală de sport nu e o scuză.

În plus, există alternative şi pentru cei puţin mai leneşi.... Exercițiile la podea.

Culcați-vă jos, pe spate, cu tălpile fixate pe perete și cu genunchii îndoiți la 90 de grade. Din această poziție trebuie să ridicați bazinul cât mai sus. Această mișcare este excelentă pentru tonifierea muşchilor abdominali, iar pentru o eficienţă mai mare, faceţi exerciţiile cât mai lent.

Din aceeați poziție, dar cu brațele pe lângă corp și picioarele întinse, ridicați uşor trunchiul, astfel încât brațele să le folosiți pentru a vă menţine echilibrul. Apoi, ridicaţi picioarele şi îndepărtați-le lateral, pe rând, cât de intensiv puteți, dar fără să atingeţi podeaua.

Exercitiul este destinat musculaturii gâtului, abdomenului și musculaturii picioarelor.

Mai puteti face și abdomene, cu picioarele în sus, fixate pe perete. Ridicați trunchiul în așa mod ca să atingeți cu palmele picioarele, cu cea stângă piciorul drept și invers.

Spor... la sport!

Lasă un comentariu